BWE Feedback

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Re: BWE Feedback

Mesajde Phinto » 02 Mai 2012, 12:40

Valky scrie:
Off-topic: De fapt, Legio Gemina XIII, desi toti strainii de pe Ring of Fire il spamuiau pe Tudy cu cereri de intrare in guildul XIII intrucat se vede doar tag-ul. Sunt convins ca "XIII" va avea un rol important in Guild Wars 2.


Imagine
Avatar utilizator
Phinto
Legionar
 
Mesaje: 230
Membru din: 15 Dec 2011, 13:24
Nume caracter: Phinto

Re: BWE Feedback

Mesajde Sparks » 02 Mai 2012, 12:45

Nu ai nevoie neaparat de range la guardian, si sceptru e destul de ok, traitsurile conteaza cel mai mult, si in functie de traitsuri sati alegi "gemurile " pentru armuri si arme. Sceptru mi se pare destul de ok ai 1 skill de mass damage, si ai un disable, foarte important in pvp, mai ales cand fugi dupa ei plus ca mai ai 2 sigilii de disable pe guardian, e foarte util in pvp, si daca mai esti cu un prieten si va vorbiti sa va axati pe damage dealerii din spate la pvpuri, poate iesi ceva foarte frumos. Eu chiar m-am distrat cu guardianul meu la pvpuri. Am incercat sa-l fac si full support cu symboluri, staff si alte chestii doar ca daca nu ai echipa e greu sa comunici cu ceilalti.
Sparks
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 125
Membru din: 24 Apr 2012, 08:51

BWE Feedback

Mesajde Googsy » 02 Mai 2012, 13:37

Salut!

Am scris si in forumul oficial si voi incerca sa pun si aici, pe romaneste, ce impresie am dupa acest eveniment. O sa sar peste anumite parti care au fost indelung dezbatute pe forumul oficial si n-are rost sa le mai expun.

Hard / Soft

Am testat pe doua calculatoare (n-am avut timp si rabdare sa pun si pe un laptop P4), ambele Intel-nVidia (nu ma mai incurc de ani buni cu AMD si ATI - desi pe un laptop am ATI).
- Cofiguratie High-end - i7 3770, 16GB ram, nVidia 590 GTX, W7 64
- Configurati Medium / Entry - Core 2 Quad, 4GB, nVidia 460 GTX, Vista 32
- Rezolutii - 1920x1600, 1920x1080 (Full HD) si TV 46' Full HD
- Audio - Soundblaster Recon 3D si on-bord Realtek HD
- Boxe - 2.1 Creative, 5.1 Creative si Home Cinema Sorround 5.1 prin amplif Sony (optic).
- Net 2x - unul de 100mbps si unul de 40mbs

Instalare / Login

Cu toate ca pachetul de instalare nu este definitivat, procesul a mers cum nu se putea mai usor, respectand instructiunile lor.

Ecranul de login este simplu, insa va suferi modificari destul de mari, dupa cum au anuntatt. Cu toate acestea tot mi-a placut si de aceea l-am mentionat.

Creare caracter / Poveste personala

Personal ma intereseaza mai putin cum arata caracterul pentru ca si asa, in timpul jocului, nu este timp sa admir pe nici unul si cu atat mai putin pe al meu. Mi s-a parut un proces simplu si suficient. Cred totusi ca ar trebui subliniata mai bine diferenta dintre clase (Nornii sunt mult mai masivi decat Oamenii si totusi diferentele sunt minore). In rest sincer nu prea ma intereseaza (desi parca as baga ceva armuri in plus ca e pacat de fetele acelea voluptoase sa nu le dam si o nuanta mai sexy, aspect pe care TERA l-a implementat chiar bine!).

N-am avut timp sa fac toate combinatiile posibile la povestea personala, insa cele testate au fost interesante iar progresul corect. M-a lasat cu ochii-n soare si nu stiu daca sora traieste, daca pot afla care-s parintii sau daca am aptitudini sa fiu la circ... Asta e! Ramane sa vedem in versiunea finala cum au gandit povestea!

Grafica

Motorul grafic nu este inca "activat" la capacitate maxima din cate am citit. Ambele sisteme au functionat la max din ce putea oferi jocul.

Cu toate ca din start concepul este unul de "art work", trebuie sa recunoastem ca jocul, in forma prezenta, nu straluceste din punct de vedere grafic, nu "taie respiratia". Cu toate acestea arata foarte bine, chiar si pentru 2012.

Avand motorul grafic redus, nici partea de "zoom out" nu este la capacitate ceea ce reduce posibilitatea de a vedea lumea ca ansamblu si la detalii maxime. Nu vreau sa trag o concluzie inca pentru ca stiu ca se lucreaza la subiect si ca motorul grafic, chiar daca nu este acesta Unreal 3, este unul puternic. Sper sa implementeze cum trebuie conditiile meteo / anotimpurile, cat si tranzitia zi / noapte (desi se pare ca acesata nu va fi perezenta).

Inca se observa "simple mapping" in special la plante si mediul non-interactiv in loc de redered mapping. Vant nu exista si nici fizica elementelor (pasi, praf, stropi, cercuri in apa, valuri, miscarea frunzelor/plantelor fie de la vant, daca e, fie de la efectul luptei/suflu ....). Acestea sunt elementele care lipsesc in prezent si care sper, macar o parte, sa fie prezente pentru a da un mai mare realism lumii.

Audio

Muzica este extraordinara, asa cum ne-am obisnuit. Pozitionarea 3D insa are lacune destul de mari. Nu este o problema daca stai pe casti sau cu 2.1, insa cand intri in surround se simte... lipsa. Nu pot spune ca este o pozitionare spatial-geografica corecta. Nu am gasit nici o referire la sunet data de Anet cum au spus despre grafica. Cu toate acestea cred ca mai au de lucru si la acest capitol, care probabil nu este o prioritate maxima atata timp cat jucatorii care sunt cu 5.1 real sunt marginali. Nici eu nu satu pe 5.1 decat din cand in cand (cum a fost acum la test) din vari motive.

In rest numai de bine! Efectele sonore sunt bune si, cu toate ca lipsesc multe din acestea, tot "suna bine".

Joaca

La inceput mi-a luat ceva timp sa ma ajustez cu noul sistem atat in ceea ce priveste zonele cat si evenimentele. Insa odata ce am trecut de aceasta etapa, a fost perfect! Nu mai dezvolt faptul ca de multe ori "overflow" a fost un asasin de stare de bine. Problema pe care o vad eu in timp este exact acest sistem de "events" gandidt sa fie facut de grupuri. Inainte de incheierea BW am facut un caracter special sa testez zona de inceput cand eream convins ca toti nu-si mai pierd timpul pe acolo, si asa a fost. Si este o problema reala. Majoritatea evenimentelor nu pot fi duse la bun sfarsit singur (cateva exceptii) iar de boss nu se pune problema! In GW1, poti merge singur ,daca este nevoie, cap-coada pe poveste, aici insa nu se mai poate.

Una peste alta mi-a data o stare de bine ceea ce pentru mine este foarte important. Ramane de vazut cum vor reusi sa pastreze aceasta stare de bine pe termen lung.

Cresterea in nivel

Nu pot spune ca a fost complicat sau greu sa cresc in nivel, sa merg mai departe pe firul povestii, asta in limitele expuse mai sus. Ce insa mi-a placut si displacut in acelasi timp a fost sistemul de invatare/descoperire a abilitatilor, in functie de arma/armele alesa(e). Cu toate ca ideea de a capata noi abilitatati odata cu progresul in poveste este una buna, implementarea insa este neinspirata, prin simplul motiv ca este bazat pe numar de "kills".

Incepi cu un oarecare set, descoperi toate abilitatile si schimbi una din acestea sau tipul lor si trebuie sa o iei de la capat. Este aiurea cu o singura abilitate disponibila sa continui sa te lupti la nivelul 8 de exemplu. Asa ca am vazut extrem de multi de nivel mai mare omorand mecanic mobi de nivel 2-3, pentru a debloca abiltatile! Aiurea, nu?

Eu vad deblocare fie pe XP fie pe nivel, in loc de "kills count".
• Daca este pe baza de XP, viteza cu care se deblocheaza o abilitate are trebui sa creasca. Pe de alta parte asta ar forta sa te chinui cu o singura abilitate in zona de nivel la care esti...
• Daca este pe baza de nivel (ceea ce eu cred ca ar fi cel mai corect) atunci ar trebui sa lucreze pe toate abilitatile aferente acelui nivel, si nu numai la ce este echipat. Prin urmare, diferentierea sa fie data de nivelul armei combinat cu nivelul tau.
Exemplu: Daca Scepter cu Focus si Knife cu Focus sunt de la nivel 0, sa zicem ca o data la 2 niveluri o abilitate este descoperita la ambele combinatii, chiar daca a fost sau nu echipata/folosita! Daca mai tarziu vrei Staff care este nu poate fi purtat decat de la nivelu 8+ si tu ai nivel 10, ai deja 2 abilitati descoperite.

Mai sunt solutii pe aceasta tema (cum ar fi sa fie descoperite prin incercari asa cum sunt cele pt skill) si sper sa nu ramana chiar asa cum este acum implementata!

Evenimente

Sunt super tari si bine facute. Poate putin prea des apar unele, insa asta se regleaza in timp usor. Faptul ca "toti suntem o apa s-un pamant", ca avem acelasi scop, creaza o atmosfera foarte buna si placuta!

Singura problema pe care o vad este atunci cand zonele nu sunt populate, asa cum am spus mai sus! Ce se intampla peste 1-2 ani cand te trezesti singur in zona de nivel 10, sau poate cu inca un ratacit, si ai o lupta cu un veteran... Pur si simplu astepti sa fii ajutat de guild (daca ai si nu esti nou) sau... mergi mai departe frustrat.

Colectare resurse si artizanat - In romaneste suna aiurea sau numi vine mie acum "gathering and crafting"

Nu am pierdut timpul prea mult cu acestea. Aveam altele pe care doream sa le testez / descopar, asa ca experienta este una minima.

Referitor la colectare / adunare n-am inteles de ce trebuie ca sculele necesare sa fie consumabile! Cred ca este cea mai putin inspirata idee din tot jocul! Nu-i vad rostul nici din punct de vedere economic si nici logic, fizic. Mai bine faceau un fel de aventuri (quest) personale prin care primeai ca recompensa echipamentul dorit. Asa se poate merge prin a avea scule de categorie Normala, Medie si Inalta, in loc sa fie trei tipuri de scule, si alea consumabile! Aiurea! Sper sa schimbe sistemul, nu de alta dar este o grija in plus care nu-si gaseste rostul!

Partea de artizanat / confectionare echipament nu stiu nimic si nici nu m-a testat. Am citit despre aceasta pe forumuri si este, din cate am inteles, fara viitor la modul in care-i implementata, in primul rand ca GW nu pune accent pe echipament ci pe look, pentru ca se uita la echilibrul luptelor. Prin urmare de ce sa pierd timpul sa confectionez nu stu ce nadragi care si asa pica de la boss sau nici macar? Doar ca RP? Pai care-i valoare economica atunci? Mai bine fac "design" cu care pot moda look-ul echipamentului, decat sa creezi un echipament, care si asa cere prea multi pasi!

Ce insa cred ca va merge destul de bine este partea cu consumabilele. Acestea este posibil sa-si gaseasca locul. Partea proasta este ca nu le vei putea atribui o tasta sau pozitie in bara. Ori de cate ori expira va trebui sa intri in inventar si sa activezi, insa asta nu se poate considera ca fiind o problema.

Echipamentul si Inventarul

Pana una alta nu arata rau ce au aratat. Personal as vrea insa mai multa variatie, un plus necesar pentru a crea o diversificare si individualizare, un ceva prin care fiecare sa-si puna amprenta personala mai definit.

Partea cu reparatul... sa spun ca e OK? Daca nu gresesc, doar armura se altereaza dar nu si armele... ceea ce-i curios si incosistent din punct de vedere fizic! In orice caz, daca faza cu reparatul va ramane, sper sa introduca si un "set de reparare" pe care-l poti tine in inventar. E aiurea sa te duci in oras doar ca mai ai putin si ramai in pielea goala (chiar daca "we are looking good!!!).

Inventarul eu il vad prea mic si sper ca saci mai mari de 5 patratele vor fi disponibili macar mai tarziu in joc (15 fiecare ar fi OK). Cu "Auto loot" activat este o poaveste cat de repede nu mai ai loc. Si apropos de "Auto loot" si acesta ar trebui reglat putin cum finctioneaza; ori e "auto" ori trebuie sa pas o tasta [F]! Un buton de sortare pe categorii a ce este in inventar cred ca este necesar, precum si un buton gen "vinde tot ce nu-i important" desi acesta este discutabil..

Banca... of.... Nu-mi pace... Am descoperit toate punctele de interes din oras pana am dat de banca! Nu mai pun ca barzaunele care cica imi marca unde este banca nu marca nimic (bug??). Ce era gresit cu Xunlai? Ce s-a intamplat cu acestia in ultimii 300 de ani? Istoria omenirii ne spune ca poate disparea o rasa, un produs, o civilizatie insa nicioadata nu dispar bacherii si politicienii! Asa ca ce s-a intamplat cu Xunlai care avea sucursale in orice catun? Eu sper sa remedieze faza cu banca si sa propteasca una in toate orasele si oraselele, altfel isi pierde din utilitate foarte mult, mai ales ca nu poti spune "dau o fuga sa iau ceva din banca si ma intorc la voi" ca cine stie cat e de mers pana la intregirea echipei, mai ales ca nu este un "tele" sau "summon" in joc!

Guild Hall

Mie-mi lipseste si, din cate am citit, se pare ca nu va fi implementat. Comunitatea striga dupa acesta si poate se indupleca, daca le permite structura deja dezvoltata a jocului.

Grupuri

5 pare a fi OK pentru ce necesita o ochipa din cate am vazut. Sunt convins ca intregul continut de grup este echilibrat in aceasta directie. Problema care se pune insa este la mentinerea grupului cand se trece dintr-un punct in altul pe harta. Am inteles ca se lucreaza la acest aspect astfel incat membrii sa ramana impreuna nu unii sa intre iar altii sa fie in "overflow"

Ce simt nevoia este "Alianta de Grupuri" si in special pentru WvWvW. Acest asspect l-am mai discutat si pe TS si cred ca este clar de ce si valorea din punct de vedere strategic.

Este aiurea ca nu putem avea trade direct cu membrii echipei ci numai prin posta. Nu ar fi o problema daca posta ar fi instanta dar daca se asteapta ore... partea de pregatire poate dura prea mult. Mai este varianta de Bnaca Guild-ei, cu conditia ca toti sa o poata accesa orinde sunt, mai ales daca nu va exista GH.

Imi lipseste click-dreapta pe membrul grupului sau pe un jucator si sa selectez Trade, Follow, Ask for duel, Whisper, Invite... Iar dintre toate acestea cred ca cel mai mult imi lipseste "Invite group", "Invite guild", "Follow", "Whisper"... dar si "Duel: si uite asa sunt toate! :)

Lupta

Este bine facuta iar efectele sunt reusite. Singurul lucru care-mi lipseste este "Auto range". Cand se foloseste o abilitate, ar trebui automat sa se deplaseze la distanta minima necesara pentru ca abilitatea sa aiba efect, si nu sa dai in gol ca ai fost la 1m mai departe. Nu afiseaza distanta pana la tinta, nu se deplaseaza singur la activare... pierdere de timp. As fi inteles o astfel de abordar numai daca existau diferente in efectul abilitatii in functie de distanta, cu e in TERA, (la 40m sanse de 40% dmg, la 30m de 80% iar la 20 si mai putin de 100 si critical) alfel...

Una peste alta

Jocul este extraordinar. Nu ma asteptam sa fie perfect iar inceputul este cum nu se poate mai bun. Nu am apucat sa testez PvP ca inca am PvE-ul ca iubirea cea dintai insa vine si acesta. In plus pe aici sunt adevarati pasionati de PvP si de abia astept sa mergem la batalie!

Mai au de lucru cei de la Anet pentru a aduce GW2 la nivelul promis iar cum s-au prezentat nu pot spune decat ca sunt pe drumul cel bun iar jocul va arata si mai bine data viitoare! Ma sperie putin ca va fi doar un Beta pe luna....Nu de alta insa asta inseamna ca min 3-4 luni de acum inainte nu va fi lansat. Pe de alta parte mai bine putin mai tarziu dar bun si bine facut decat 2 luni mai devreme si... Avem experiente!!

De abia astept urmatorul beta!
Imagine
Love me or hate me! I don't care. Your end is the same!
Avatar utilizator
Googsy
Gladium
 
Mesaje: 78
Membru din: 16 Oct 2011, 11:12
Nume caracter: Holly Fire Rain

Re: BWE Feedback

Mesajde Flo13 » 02 Mai 2012, 14:24

Salutare. În primul rând vreau să precizez că acestea sunt doar câteva impresii, predicţii, comparaţii (puse aleatoriu) şi mai puţin un feedback constructiv.
- Mi s-a părut mai mult ca o lansare a jocului decât un beta. Am avut peste 20 FPS (i5, 550m, 6Gb), cu micile bâlbe de rigoare pe care le-am avut cu toţii.
- Am reuşit să testez doar 3 clase, pt. că m-am oprit la necro, favoritul meu până acum.
- Cu necro, în PVE am murit o singură dată în Lion’s Arch căzând de la înălţime (nu că aş fi vreun super jucător, dar în spatele frontului e cam greu să mori). Şi încă o dată în „PS” unde m-au înghesuit într-o încăpere, camera s-a blocat undeva în tavan şi m-au abuzat vreo 4 acoliţi.
- Un minus pt. warrior, de ani buni nu am reuşit să mai joc un warrior care să se comporte aşa cum vreau eu (gusturile nu se discută).
- Engineer a fost destul de fun şi m-a excitat să încerc un ranger, deşi am evitat întotdeauna clasa asta.
- "DE" sunt super: temerile ar fi pt. lipsa jucătorilor în viitor, gen PQ din War, dar să nu încep cu drobul de sare.
- Crafting, deşi m-am jucat foarte puţin, cred că e sub cel din Lotro dar mai facil. Părerea mea e că se vor face bani de aici, mai ales MasterChef.
- Gathering - întotdeauna vor fi leneşi/avuţi şi oameni dornici să avanseze repede, deci se vor vinde destul de bine de prin toate resursele.
- Personal Stories - super. Ca o paranteză, am făcut aproape un nivel undeva unde trebuia să atac White Mantle cultists. Boost de experienţă 1 oră + boost de kill + necro în spate cu staff.
- Structured PVP – ok, deşi am stat mai mult in WvW unde am văzut roşu în faţa ochilor toată ziua.
- Underwater – chiar nu am fost curios, poate în viitor. Să nu uit săritura de la trambulină care m-a amuzat teribil.
- Cash Shop - nu am fost curios.
- Un plus pt.: revive, no ninjas.
- Un minus pt. contested teleport, loot chests.
Ar mai fi multe de spus dar, în concluzie, eu sunt încântat că l-am testat (deocamdată).
Avatar utilizator
Flo13
Gladium
 
Mesaje: 32
Membru din: 22 Mar 2012, 11:35
Localitate: Ploiesti
Nume caracter: Mama Zmeilor

Re: BWE Feedback

Mesajde Indurin » 02 Mai 2012, 14:33

Citat:
As fi inteles o astfel de abordare numai daca existau diferente in efectul abilitatii in functie de distanta

La ranger este diferenta de dmg in functie de distanta pe longbow. Dar, da, ai dreptate ar fi bun un auto-range.
Indurin
Gladium
 
Mesaje: 8
Membru din: 09 Apr 2012, 12:53
Localitate: Campina
Nume caracter: Indu

Re: BWE Feedback

Mesajde Larry 2F » 02 Mai 2012, 14:43

Flo13 scrie:
- Un minus pt. contested teleport,

Un foarte mare plus din partea mea pentru asta. Daca vedeam un contested waypoint pe harta, lasam orice faceam si o porneam sa masacrez niste centauri.
Avatar utilizator
Larry 2F
Gladium
 
Mesaje: 65
Membru din: 25 Apr 2012, 12:57

Re: BWE Feedback

Mesajde Flo13 » 02 Mai 2012, 14:53

Păi da, dar nici nu apucai să pleci bine că iar treceau vizigoţii şi-l prădau. Dacă eşti în trecere nu merită să te lupţi cu o hoardă de centauri. În fine vom trăi şi vom vedea.
Avatar utilizator
Flo13
Gladium
 
Mesaje: 32
Membru din: 22 Mar 2012, 11:35
Localitate: Ploiesti
Nume caracter: Mama Zmeilor

Re: BWE Feedback

Mesajde Warden » 02 Mai 2012, 23:38

Jocul are un potential mare.

Ce as vrea sa fie in plus fata de ce este acum :

-sa se puna mai mult accent pe aspectul eroului tau respectiv pe aspectul armurilor si armelor (par fara stralucire in joc / prea putina lumina asupra caracterului cred) si de asemenea pe animatile skilurilor (mai putine particle efects si mai bine conturate).
-anumite skiluri nu au un flow natural (ca in alte jocuri) - sper sa rezolve problema asta.
-sa ai posibilitatea sa salvezi anumite build-uri (arme/armuri/skills etc) pentru structure pvp
-sa ai si butonul de (-) cand adaugi trait points (pentru a nu fi nevoit sa incepi de la inceput pentru ca ai gresit la un moment dat si ai pus 1 punct in plus) cel putin pentru "In the Mist"
-sa poti sa mergi in structure pvp cu un party deja format(nu stiu daca se poate face acest lucru deja)
-sa ai optiunea sa te intorci direct in orasul rasei tale cand esti in wvwvw fara sa treci prin alte portaluri
-in wvwvw cand inamicii sunt la poarta castelului tau sa ai totusi posibilitatea sa dai teleport la castelul tau, nu ca teleport-ul sa fie inactiv pentru ca, castelul tau este contested (sper sa nu fi gresit aici / nu stiu exact cum este acum)

In rest sper ca acest joc sa ne aduca cat mai multe bucurii :)
The Absence of Evidence is not the Evidence of Absence!
Avatar utilizator
Warden
Legionar
 
Mesaje: 337
Membru din: 21 Mar 2012, 01:15
Nume caracter: Warden

Re: BWE Feedback

Mesajde Mototol » 04 Mai 2012, 20:17

Hai sa scriu si eu observatiile mele din acest beta weekend , nu sunt toate pozitive.

1. Nu ma incanta deloc cinematicurile, acelea cand esti tu cu un npc si povestiti. Mi se par foarte aiurea lucrate si vocea nu se potriveste cu buzele :)) iar caracterele au niste miscari aiurea.

2. Character creation putin cam limitat . Sper cand se lanseaza sa existe mai multe optiuni de customizare.

3. Scalingu la bosi e foarte chalenging. Acesta poate fii un lucru pozitiv sau negativ. Un boss albina pe la level 14 omora dintro lovitura orice caracter din jurul ei . Fara sa faca nici un gest de attack sau sa iti arate ca tu esti targetul ei . Asa ca batalia a fost random dodging si attack cu tot ce am . Partea nasoala e ca toti playerii erau morti si nimeni sa dea rezzurect .

4.Questurile cu inimile ... chiar e aiurea . Adica participi la un dynamic event si inima sa umplut . Deci elimina nevoia de a mai revenii in zona respectiva . NU vad diferenta intre vechile jocuri in care primeai 5 questuri in zona respectiva sa omori 10 mobi dupa care mergeai in alta zona fara nevoia de a mai revenii ulterior.

5. PVP-ul e optimizat dar . Exista OP class vs another class. De exemplu ranger cu pistoale vs elementalist . Rangeru face 9800 dmg cu 1 skill (unload) + inca un skill de 3000 dmg iar elementalistul are 11000 hp.
Sau warrior vs necro/elementalist/ranger e destul sa faca skilu ala cand se invarte si 70% din hp e jos.
Guardianu pe scut si hammer e aproape imposibil de batut decat cu mesmeru fiindca are un skill care face dmg si isi da un heal.

6. La necro in pVp ma asteptam ca summonurile sa faca damage ceva mai mare ... dar spre dezamagirea mea 50-100 dmg si de cele mai multe ori miss . Chiar daca poti avea 8 peturi active damageul cumulat tot nu e semificativ. Le mai poti detona dar iti intra intrun cooldown mare iar in focul pvp-ului nu prea poti sa detonezi la momentul potrivit , raza de explozie fiind foarte mica.

7. Cam plictisitor overall . NU stiu de ce dar jucand cateva ore m-am plictisit in joc explorand . Arme putine , majoritatea fiind inutile la damage. Skillurile foarte putine chiar si la elementalist .
Sincer Beta-ul la Tera mi sa parut mult mai interesant . Daca nu ar fii pvp-ul varza in Terra si 15 euro / luna as renunta la guildwars2 fara sa clipesc.
Cum au spus si majoritatea oamenilor in Review-uri. Guild wars 2 is a game definetly worth checking out. As nu inseamna ca e foarte bun si merita jucat.Merita incercat doar :). Acum depinde doar de gusturi.
Avatar utilizator
Mototol
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 14
Membru din: 26 Mar 2012, 01:27
Nume caracter: Mototol

Re: BWE Feedback

Mesajde Ceos » 04 Mai 2012, 21:09

Am gasit un filmulet despre DE-uri si mi se pare SENZATIONAL la ce nivel au dus Anet jocul!



Trebuie sa il vedeti pe tot si sa ascultati ce povesteste omul acolo :)
Imagine
<- Outlaw =))
Avatar utilizator
Ceos
Gladium
 
Mesaje: 53
Membru din: 28 Iul 2011, 13:17
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Ceos

Re: BWE Feedback

Mesajde stevecelrau » 04 Mai 2012, 22:16

Mototol scrie:
5. PVP-ul e optimizat dar . Exista OP class vs another class. De exemplu ranger cu pistoale vs elementalist . Rangeru face 9800 dmg cu 1 skill (unload) + inca un skill de 3000 dmg iar elementalistul are 11000 hp.


Eu cred ca tu ai confundat review-ul la Terra cu cel de GW2 la fel cum confunzi ranger-ul cu thief-ul..... :lol:
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: BWE Feedback

Mesajde Ronah » 05 Mai 2012, 01:44

Mototol scrie:

1. Nu ma incanta deloc cinematicurile, acelea cand esti tu cu un npc si povestiti. Mi se par foarte aiurea lucrate si vocea nu se potriveste cu buzele :)) iar caracterele au niste miscari aiurea.

2. Character creation putin cam limitat . Sper cand se lanseaza sa existe mai multe optiuni de customizare.

3. Scalingu la bosi e foarte chalenging. Acesta poate fii un lucru pozitiv sau negativ. Un boss albina pe la level 14 omora dintro lovitura orice caracter din jurul ei . Fara sa faca nici un gest de attack sau sa iti arate ca tu esti targetul ei . Asa ca batalia a fost random dodging si attack cu tot ce am . Partea nasoala e ca toti playerii erau morti si nimeni sa dea rezzurect .

4.Questurile cu inimile ... chiar e aiurea . Adica participi la un dynamic event si inima sa umplut . Deci elimina nevoia de a mai revenii in zona respectiva . NU vad diferenta intre vechile jocuri in care primeai 5 questuri in zona respectiva sa omori 10 mobi dupa care mergeai in alta zona fara nevoia de a mai revenii ulterior.

7. Cam plictisitor overall . NU stiu de ce dar jucand cateva ore m-am plictisit in joc explorand . Arme putine , majoritatea fiind inutile la damage. Skillurile foarte putine chiar si la elementalist .
Sincer Beta-ul la Tera mi sa parut mult mai interesant . Daca nu ar fii pvp-ul varza in Terra si 15 euro / luna as renunta la guildwars2 fara sa clipesc.
Cum au spus si majoritatea oamenilor in Review-uri. Guild wars 2 is a game definetly worth checking out. As nu inseamna ca e foarte bun si merita jucat.Merita incercat doar :). Acum depinde doar de gusturi.



1) Daca iti plac sau nu cutscene-urile este o opinie personala. Fiecare jucator vine cu un background mental de cutscene-uri din jocurile la care a avut acces in viata sa. ANet a specificat de la inceput ca au ales solutia aceasta din 3 motive principale: mai simplu de realizat dpdv tehic, mai putin costisitor si era cam singurul mod in care puteau sa introduca in joc "concept arts" de care sunt foarte mandrii.

2) De acord cu tine. Daca foloseau sistemul din AION de exemplu - dar fara acele optiuni de customizare hilare - cred ca ar fi fost suficient de complex. Asa cum este acum iti lasa senatia ca "ai vrea mai mult".

3) Lucrul pozitiv pe care il vad in descrierea evenimentui prezentat de tine este ca "te invata sa iti cunosti lungul nasului". Adica sa nu te arunci intr-o lupta cand vezi ca sansele nu sunt de partea ta.

4) De acord cu tine. Si eu am avut sentimentul ca "nu mai am ce sa fac" atunci cand am vazut "inimile umplute". Ar putea sa adauge un fel de nivele la acele inimi si probabil niste achievements care sa te faca sa le joci de mai multe ori. Expl. Orchard farmer lvl 1-10, Orchard Savior lvl 1-10, Orchard Protector lvl 1-10 etc. Acelasi lucru sa ramana valabil si pentru "umplerea Skill challange-urilor".

7) Plictiseala de care spui, apare din cauza lipsei unor motivatii personale de a continua. La punctul 4) vorbim de sentimentul " nu mai am ce sa fac". Acesta este un feeling negativ auto-imdus care creaza starea de plictiseala. Motivatia care poate invinge plictiseala vine din interiorul fiecarei persoane. Unii reusesc sa o invinga, altii nu.

Despre pvp nu am ce sa spun pentru ca nu am jucat ci doar am intrat sa vad cum este si atat.

Iar in final, ramane cum ai spus si tu. O chestiune de gusturi :)
Imagine
Avatar utilizator
Ronah
Centurion
 
Mesaje: 806
Membru din: 16 Dec 2011, 13:11
Nume caracter: Ronah Haght Akan

Re: BWE Feedback

Mesajde Life Snatcher » 09 Mai 2012, 13:59

Mototol scrie:
Hai sa scriu si eu observatiile mele din acest beta weekend , nu sunt toate pozitive.

1. Nu ma incanta deloc cinematicurile, acelea cand esti tu cu un npc si povestiti. Mi se par foarte aiurea lucrate si vocea nu se potriveste cu buzele :)) iar caracterele au niste miscari aiurea.


Ai optiunea skip, si pe de alta parte cei de la ArenaNet au anuntat ca cinematicurile nu se potrivesc si inca se lucreaza la ele.

Mototol scrie:
2. Character creation putin cam limitat . Sper cand se lanseaza sa existe mai multe optiuni de customizare.


Spre deosebire de alte jocuri unde ai doar 3 freze, sau genre bounded eu zic ca e de ajuns, dar gusturile nu se discuta :) Oricum suntem convinsi ca vor mai lucra si la acest aspect.

Mototol scrie:
3. Scalingu la bosi e foarte chalenging. Acesta poate fii un lucru pozitiv sau negativ. Un boss albina pe la level 14 omora dintro lovitura orice caracter din jurul ei . Fara sa faca nici un gest de attack sau sa iti arate ca tu esti targetul ei . Asa ca batalia a fost random dodging si attack cu tot ce am . Partea nasoala e ca toti playerii erau morti si nimeni sa dea rezzurect .


Partea si mai nasoala e ca nu ai observat ca te-ai lasat dus de val si ai ajuns in zona respectiva la lvl 9-10 ( si presupun ca toti care ati ajuns in zona aia nu erati mai mari de lvl 12 ) si gear-ul vostru era undeva de lvl 5-10. Singurul beneficiu pe care l-ati avut a fost HP-ul pe care il primesti in functie de zona. Am patit la fel si din 2 bucati m-a linistit. Pe de alta parte am ajutat un amic cu acelasi bos, diferenta era ca eram lvl 18-20, eram 3-4 si l-am facut fara probleme.

Mototol scrie:
4.Questurile cu inimile ... chiar e aiurea . Adica participi la un dynamic event si inima sa umplut . Deci elimina nevoia de a mai revenii in zona respectiva . NU vad diferenta intre vechile jocuri in care primeai 5 questuri in zona respectiva sa omori 10 mobi dupa care mergeai in alta zona fara nevoia de a mai revenii ulterior.


Daca ai observat e optional daca vrei sa participi la event-ul respectiv sau nu. Daca termini questul primesti ca reward karma si ai acces la anumite iteme care le ofera NPC-ul respectiv. Am avut placuta surpriza sa ajung la lvl 15 intr-o zona de lvl 20 si sa observ ca nu am destula karma sa-mi cumpar o arma foarte buna pentru clasa mea, am fost nevoit sa fac cateva dynamic events ca sa strang karma respectiva. In unele zone erau iteme pentru alte clase asa ca nu am simtit nevoia sa termin quest-urile respective. Poti sa treci prin plansa ca vantul, sau poti sa faci toate questurile sa te umpli de xp si sa ai multe alte beneficii.

Mototol scrie:
5. PVP-ul e optimizat dar . Exista OP class vs another class. De exemplu ranger cu pistoale vs elementalist . Rangeru face 9800 dmg cu 1 skill (unload) + inca un skill de 3000 dmg iar elementalistul are 11000 hp.
Sau warrior vs necro/elementalist/ranger e destul sa faca skilu ala cand se invarte si 70% din hp e jos.
Guardianu pe scut si hammer e aproape imposibil de batut decat cu mesmeru fiindca are un skill care face dmg si isi da un heal.


Se pare ca nu ai testat destul clasele, iti recomand sa cauti cateva build-uri de traits/skille/arme/armuri
=> http://www.guildwars2guru.com/forum/27-vigil-academy/ aici gasesti niste exemple foarte bune, poti sa iei de la ei sau sa iti faci propriul build dupa stilul de joc.

Mototol scrie:
6. La necro in pVp ma asteptam ca summonurile sa faca damage ceva mai mare ... dar spre dezamagirea mea 50-100 dmg si de cele mai multe ori miss . Chiar daca poti avea 8 peturi active damageul cumulat tot nu e semificativ. Le mai poti detona dar iti intra intrun cooldown mare iar in focul pvp-ului nu prea poti sa detonezi la momentul potrivit , raza de explozie fiind foarte mica.


Si eu ma asteptam la rangerul meu sa dau 2 bucati in freza si sa omor 3 odata. Spre nemultumirea mea am aflat ca trebuie sa combin anumite skille si arme, sa fac combo-uri cu buffe si sa incerc mereu sa fiu in preajma unor coechipieri. Pe de alta parta, ca ranger am aflat ca daca echipez un dual sword si imi dau 2 buffe de la pet pot sa daram un guardian in 5-6 hit-uri.

Mototol scrie:
7. Cam plictisitor overall . NU stiu de ce dar jucand cateva ore m-am plictisit in joc explorand . Arme putine , majoritatea fiind inutile la damage. Skillurile foarte putine chiar si la elementalist .
Sincer Beta-ul la Tera mi sa parut mult mai interesant . Daca nu ar fii pvp-ul varza in Terra si 15 euro / luna as renunta la guildwars2 fara sa clipesc.
Cum au spus si majoritatea oamenilor in Review-uri. Guild wars 2 is a game definetly worth checking out. As nu inseamna ca e foarte bun si merita jucat.Merita incercat doar :). Acum depinde doar de gusturi.


Arme putine pentru clasele pe magie, 5 mai exact pentru elementalist si da, este boring cand ai atat de putine optiuni, eu la ranger am 9 arme care pot sa le combin cum imi place mie. Pana la urma depinde de fiecare cat este dispus sa testeze si sa incerce.
Si ma rog ce ai gasit tu asa fun la TERA ? Kill 50 monsters there, gather 30 rocks there, enter dungeon - kill boss, kill another 50 mobs there, gather some more useless stuff there, etc. Si acelasi rahat over and over again. Singura chestie "diferita" pe care o au e acel aiming system care este un bullshit, total, clase dezavantajate si nimic pus la punct. Grafica e singurul punct forte, si cam atat, in rest e acelasi boring/linear gameplay ca in toate MMO-urile iesite pe banda rulanta. Ce au furat baietii veseli de la NcSoft nu a fost de ajuns incat cei de la En Masse sa puna la punct cum trebuie.


Din punctul meu de vedere din tot ce ai prezentat, ai fost doar un casual player fara un interes anume, ai testat 1-2 clase pana la lvl 20 maxim, ai jucat singur si te-ai plictist extrem. Cu stilul asta de joc nu ajungi nicaieri, parerea mea, nu o lua ca pe ofensa.
Use search before acting stupid ...
Imagine
Avatar utilizator
Life Snatcher
Legionar
 
Mesaje: 159
Membru din: 13 Apr 2012, 21:01
Localitate: Behind you...
Nume caracter: Life Snatcher

Anterior

Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori